"STH is transparant, eerlijk en ze weten waarover ze het hebben"
29-06-2024 08:00
We krijgen meerdere melding van problemen met verbindingen met routed subnets. Het onderzoek is opgeschaald. Wij zullen u rond 9:30 uur voorzien van een nieuwe update. Er is geen workaround mogelijk.
29-06-2024 09:30
Wij hebben deze melding opgeschaald en engineers zijn samen met de hardware leverancier de storing aan het onderzoeken. De engineers werken hard om deze problemen op te lossen en de normale service zo snel mogelijk te herstellen. Wij zullen u rond 10:30 uur voorzien van een nieuwe update. Er is geen workaround mogelijk.
29-06-2024
10.00 Onze engineers zijn nog druk bezig met het onderzoek.
29-06-2024
10:30 Het onderzoek is nog gaande. Wij zullen rond 12 uur komen met een nieuwe update.
Nogmaals verzoeken wij dat als u geraakt bent door dit probleem en een reset van de router heeft geen effect.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
29-06-2024
11:10 Onze engineers hebben de oorzaak gevonden. De oplossing hiervoor zullen we op een later tijdstip gaan uitrollen waardoor er is gekozen voor een rollback van de onderhoud van afgelopen nacht. Dit zal tussen 11 en 12 uur vandaag gaan plaats vinden.
We verwachten een downtime van 60 tot maximaal 180 minuten op de volgende Breedband diensten, geleverd via de netwerken van KPN.
De rollback raakt de volgende verbindingen in het Breedband portfolio :
Fiber Pro via KPN WEAS (FttB); Fiber Basic via KPN WBA (FttH); xDSL via KPN WBA (Alle type).
het kan zijn dat er in sommige gevallen een router reset noodzakelijk is
Onze excuses voor het ongemak
------------------------------------------------------------------------
12:00
De rollback is gestart om 11:35, een groot deel van de lijnen is gerestored, we verwachten dat rond 12:30 alle lijnen terug zijn. Zoals eerder vermeld is er soms een reboot van uw router nodig.
-------------------------------------------------------------------------
29-06-2024
12:20 De rollback heeft het probleem met de routed subnets opgelost en de dienstverlening is hersteld.
Als u na 12;30 en een reset van uw router nog problemen heeft met uw verbinding, neem dan contact met ons op.
"STH is transparant, eerlijk en ze weten waarover ze het hebben"